logo_150_white

איך מעצבים מכון קוסמטיקה בעל שטח קטן?

mirror-997600_1280

תוכן עניינים

למכוני קוסמטיקה רבים, יש שטח קטן. לפעמים, המכון נמצא בתוך חדר בדירת מגורים, שהוסב למכון קוסמטיקה. לפעמים, בעל המכון שוכר חדר קטן בתוך שטח גדול המיועד למכוני קוסמטיקה פרטיים השוכרים לעצמם מקום במחיר מוזל. לפעמים, מכון הקוסמטיקה נותן טיפול במספר תחומים. לכן, יש צורך בעיצוב פנים מקורי ויצירתי, המאפשר לתת שירות מקצועי בשטח קטן, מבלי שלקוחות תהיה תחושת צפיפות. באמצעות טכניקות פשוטות של בחירת ריהוט מתאים, עיצוב קירות תאורה ואביזרי נוי, אפשר לתת למכון הקוסמטיקה הקטן מראה יפה, ביתי ונחמד.

שולחן העבודה של הקוסמטיקאיות- יהיה גם שולחן המיועד לטיפולים.

כאשר יש למכון קוסמטיקה שטח גדול מספיק, אפשר להציב בו שולחן עבודה עבור הקוסמטיקאית, ושולחן המיועד למטופלות. אולם, כאשר שטח מכון היופי קטן- שולחן העבודה של הקוסמטיקאית, ישמש גם לשולחן של המטופלות. אם השטח מאפשר- כדאי להצמיד את השולחן אל הקיר, ולשים מאחוריו מראה. השולחן המומלץ ביותר למכון קוסמטיקה בעל שטח קטן, הוא שולחן תלוי ללא רגליים.

מומלץ לבחור בשולחנות וכיסאות לקוסמטיקאיות עם מגירות אכסון.

במכוני קוסמטיקה בעלי שטח גדול, יש ארון המיועד לאכסון ציוד. אולם מה עושים כאשר שטח המכון קטן מאוד? במקרה זה, יש למצוא פתרונות יצירתיים עבור אכסון ציוד. כמובן, בשולחן עבודה של הקוסמטיקאית יש מגירות המיועדות לאכסון ציוד. אולם ישנם כיסאות מיוחדים למכוני קוסמטיקה, המכילים מגירות נשלפות. כיסאות אלו, מתאימים ביותר למכוני קוסמטיקה בעלי שטח קטן ביותר. המגירות בתוך הכיסא, משמשות תחליף לארון התופס נפח.

איך משלבים מיטת טיפולים במכון קוסמטיקה קטן?

חלק ממכוני הקוסמטיקה, נותנים טיפולים בהם המטופלת צריכה לשכב. ולכן,  יש צורך להציב במכון הקוסמטיקה מיטת טיפולים. כאשר שטח מכון הקוסמטיקה קטן, כדאי לקנות מיטת טיפולים מתקפלת. כמובן, כדאי לפרוס על המיטה כיסוי בד יפה, כדי שתשמש כמעין "רהיט נוי מעוצב" במכון הקוסמטיקה. חשוב שגם כאשר מציבים מיטה במכון הקוסמטיקה- השטח לא ייראה צפוף מדי כאשר המיטה פתוחה.

כדאי להשקיע בעיצוב הקירות ובתאורה של מכון הקוסמטיקה.

דווקא בגלל ששטח מכון הקוסמטיקה קטן, כדאי להשקיע בעיצוב הקירות. מראה של קירות צבועים יפה, נותן אווירה נעימה לנכנסים אל המכון. הצבע המתאים ביותר לקירות, הוא צבע שמנת. כדאי לשים על החלון של החדר וילון יפה. חשוב לתלות על הקירות תעודות סיום של הכשרות מקצועיות. ללקוחות הבאות אל המכון פחות אכפת מגודל השטח. הן רוצות לדעת שהן הגיעו אל מכון קוסמטיקה מקצועי ביותר. אפשר להוסיף יופי למארה המכון, באמצעות שילוב נכון של תאורה.

יצירת נישות בקיר לצורך מדפי זכוכית.

דרך פשוטה לתת למכון הקוסמטיקה מראה יפה, היא באמצעות הכנסת הציוד בתוך ארון עם מדפי זכוכית. כאשר שטח המכון קטן, עלינו לחסוך מקום, ולצמצם ארונות. לכן, כדאי ליצור נישה בקיר לצורך יצירת הארון. בשביל המראה היפה, את מדפי הארון יוצרים מזכוכית. בשביל המראה היפה, כדאי לחצות את המדפים לחצי, באמצעות הצבת זכוכית אנכית בארון. וכך, אנו מקבלים מראה יפה של ארון זכוכית בתוך הקיר.

איך הופכים פינות בקיר למדפים?

בשביל לצמצם חלל בשטח קטן של מכון קוסמטיקה, חייבים לחסוך בארונות. ולכן, אפשר לנצל חלל פנוי בפינות של הקירות. הדרך הטובה ביותר להפוך פינות בקירות המכון לפינות שימושיות, היא באמצעות הצבת מדפים מעץ בתוך הפינות. אפשר לבחור קרשים בגוונים לבנים. על המדף שיוצרים שמים ציוד שימושי. כדי שלא יהיה בחדר המכון הקטן תחושת צפיפות, כדאי למקם את המדפים בחלק העליון יותר של הקיר. אפשר ליצור כמה מדפים כאלו בשניים או שלוש מהפינות של החדר.

למה כדאי להכניס עציצים ואגרטלים למכון הקוסמטיקה?

אין ספק שצמחיה ופרחים מכניסים יופי למכון הקוסמטיקה. ולכן, עציצים ואגרטלים יוסיפו יופי למכון הקוסמטיקה, בין אם הצמחייה והפרחים בהם חיים, ובין אם מלאכותיים. כאשר שטח חדר מכון הקוסמטיקה קטן, העציצים והפרחים יתרמו מאוד למראה מכון הקוסמטיקה, וייתנו למקום אווירה ותחושה ביתית. לא צריך למלא את מכון הקוסמטיקה בעציצים ואגרטלים. כאשר שטח המכון קטן, מספיק לשים אגרטל אחד על השולחן, ועציץ על אדן החלון.

יופי סנטר

תפריט

אינסטגרם
פייסבוק
וואטסאפ

לקוחה יקרה שלום

יש לך תהליך הרשמה פתוח לקהילת הקוסמטיקאיות של