logo_150_white

המדריך לרכישת ציוד לקוסמטיקאיות

reception-5078882_1280

תוכן עניינים

כל קוסמטיקאית שפותחת מכון עצמאי, צריכה לרכוש ציוד. הוצאה כספית זו הנחוצה לפתיחת מכון הקוסמטיקה, מסתכמת בעשרות אלפי שקלים. פעמים רבות, תצטרכנה הקוסמטיקאיות לקחת הלוואה בנקאית לצורך השגת הסכום הדרוש לפתיחת המכון. איזה סוג של ציוד צריכות לקנות הקוסמטיקאיות? כיצד ניתן לחסוך אלפי שקלים בעלויות רכישת הציוד?

סוגים שונים של ציוד לקוסמטיקאיות.

את עולם הציוד לקוסמטיקאיות, אפשר לחלק לכמה סוגים. לכל מכון קוסמטיקה צריך לקנות ריהוט. השולחנות והכיסאות המותאמים למכון קוסמטיקה, שונים מהשולחנות והכיסאות המשרדיים או המותאמים לבתי עסק אחרים. חוץ מריהוט, יש צורך לקנות את הציוד הטיפולי. כל תחום בעולם הקוסמטיקה הוא אחר, ולכן יש לכל תחום סוג אחר של ציוד טיפולי. ישנן קוסמטיקאיות המעדיפות לטפל באמצעים הטכנולוגיים המשוכללים ביותר הקיימים בשוק, ולעומתן, ישנן קוסמטיקאיות שתטפלנה באמצעות ציוד ידני.

מהם היתרונות והחסרונות של ציוד טיפולי ידני לעומת ציוד טיפול אלקטרוני?

לכל סוג של ציוד, יש יתרונות וחסרונות. אין ספק, שמחיר של ציוד טיפול ידני, זול בהרבה יותר מאשר ציוד טיפול אלקטרוני. אולם אין ספק, שאיכות העבודה של ציוד טיפולי אלקטרוני, טובה לאין ערוך מאיכות העבודה של ציוד טיפול ידני. אז מה מומלץ לקנות: ציוד טיפולי אלקטרוני, או ציוד טיפולי ידני? לכל קוסמטיקאית מתאים לקנות סוג אחר של ציוד. לא לכל קוסמטיקאית מתחילה, יש מספיק ידע כדי להפעיל ציוד טיפולי אלקטרוני, ומספיק כסף התחלתי כדי לרכוש ציוד יקר זה. בדרך כלל, קוסמטיקאיות מנוסות יותר, רוכשות במהלך השנים ציוד טיפולי מתקדם. אולם, ישנם מכוני קוסמטיקה שסוג הטיפול הניתן מתבסס אך ורק על מכשור אלקטרוני. ולכן, קוסמטיקאיות הפותחות מכוני טיפול קוסמטיקה מסוגים אלו, צריכות למצוא דרכים לחסוך בהוצאות על רכישת הציוד האלקטרוני.

אילו רהיטים צריך לקנות בשביל פתיחת מכון קוסמטיקה?

בכל מכון קוסמטיקה, צריך להיות שולחן וכיסא. כאשר שטח המכון מרווח, אפשר להקצות שטח לקוסמטיקאית, ולשים בו שולחן וכיסא המיועדים לעבודה. אולם, בכל מכון קוסמטיקה צריך להיות שולחן וכיסא המיועד עבור המטופלות. בחלק ממכוני הקוסמטיקה יש צורך לקנות מיטת טיפולים. והיכן מאכסנים את כל הציוד של מכון הקוסמטיקה? לשם כך, יש לקנות ארונות וארוניות של אכסון. כדאי לקנות ארון צר וארוך. לפעמים צריך גם לקנות ארוניות. ישנם שולחנות לקוסמטיקאיות המכילים ארונית. בנוסף, ישנם כיסאות לקוסמטיקאיות המכילות בתוכם מגירות נשלפות.

מותגים של ריהוט לקוסמטיקאיות.

כאשר קוסמטיקאיות בוחרות ריהוט למכון, הן מעדיפות לקנות רהיטים שיוצרו על ידי מותגים ידועים בתחום. לריהוט של קוסמטיקאיות המיוצר בסין יש מחירים זולים, אך האיכות לא תמיד טובה. ולכן, יכול להיות גם סיכון כאשר קונים ריהוט של קוסמטיקאיות המיוצר בסין, ואין פיקוח על האיכות. אחד מהמותגים המובילים ביותר עבור ציוד לקוסמטיקאיות, הוא קנול. עוד מותג פופלארי המוכר ריהוט לקוסמטיקאיות, הוא "לה בלה".

איך אפשר לחסוך לפחות עשרות אלפי שקלים ברכישת הציוד?

לקוסמטיקאיות מתחילות, לא מומלץ להשקיע סכומי עתק ברכישת ציוד יד ראשונה. כמובן, עליהן לברר היטב מהם המותגים הטובים ביותר, לפני שהן מחפשות ציוד יד שנייה. ישנן קבוצות בפייסבוק המיועדות לקוסמטיקאיות. בקבוצות אלו, מציעות הקוסמטיקאיות ציוד למכירה. כאשר מתקשרים למוכרת המציעה את הציוד, חשוב לברר כמה זמן היה הציוד בשימוש, ומה האיכות ומצבו כרגע. ישנם פורטלים לקוסמטיקאיות בהם אפשר למכור ציוד יד שנייה. אחד מהזירות הטובות ביותר בארץ למכירת ציוד משומש במצב טוב, הוא אתר "יד 2". האם אי אפשר לקנות ריהוט וציוד יד ראשונה במחירים מוזלים? לפעמים יש מבצעים. צריך למצוא את האתרים המתאים המציעים ציוד יד ראשונה בהנחות משמעותיות, ומדי פעם להיכנס אליהם.

 

יופי סנטר

תפריט

אינסטגרם
פייסבוק
וואטסאפ

לקוחה יקרה שלום

יש לך תהליך הרשמה פתוח לקהילת הקוסמטיקאיות של