logo_150_white

טיפים לבחירת כסא פדיקור

adult-art-beauty-blur-310278

תוכן עניינים

לבחירת כסא פדיקור, יש חשיבות בריאותית למטופלת ולקוסמטיקאית וחשיבות עסקית, של תדמית המכון. חשוב שהקוסמטיקאית תשב על כיסא שיהיה בריא לה לגב. אך חשוב לא פחות, שגם המטופלת תרגיש בנוח. האם רכישת כיסא לפדיקור צריכה להיות הוצאה כבדה? לא בהכרח. אפשר תמיד למצוא כסאות איכותיים מאוד במחירים זולים, או לקנות כיסאות יד שנייה. אולם, חשוב מאוד שהכיסא יהיה איכותי. על מנת לסייע לכן בבחירת הכיסא, הבאנו לכן טיפים המכילים חשובים ביותר. 

מה קורה כאשר המטופלת מרגישה לא נוח עם הכיסא?

כאשר המטופלת לא מרגישה בנוח עם הכיסא, יהיו השלכות לטווח הקצר ולטווח הארוך. בטווח הקצר- ייתכן שיהיו למטופלת כאבי גב. בטווח הארוך, הישיבה הלא נוחה בכיסא תותיר במטופלת טראומה, והיא לא תרצה לחזור שוב לקליניקה. לכן, חשוב מאוד שלכיסא הפדיקור, יהיה לפחות 5 ס"מ ריפוד, ומשענת ישרה וטובה. מומלץ שכיסא העבודה של הקוסמטיקאית, יהיה  משענת ישרה וטובה מאוד לגב. כיוון שהקוסמטיקאית יושבת הרבה במהלך העבודה, חשוב מאוד שיהיה ריפוד במושב. וכמובן, חשוב שגם במשענת הכיסא, הריפוד יהיה איכותי ביותר. 

חשוב להשקיע בנראות הכיסא.

לא מספיק שהכיסא יהיה אורטופדי ובריא לגב. חשוב מאוד שהכיסא ייראה יפה. לעיצוב הריהוט של מכון הפדיקור, יש משמעות חשובה בעיני הלקוחות. כאשר הן רואות ריהוט מוזנח, ייוצר להן רושם שלילי על המכון, גם אם הטיפול הניתן בו הינו מקצועי ביותר. לכן, אם החלטתן לקנות כיסא יד שנייה, בדוקנה היטב שאין מראה בלאי על הכיסא. מהו הגוון המומלץ של כיסאות פדיקור? הרוב המוחלט של כיסאות הפדיקור, הינם בצבע לבן. מה מיוחד בצבע זה? ראשית כל- הצבע הלבן משתלב היטב עם כל צבע. בנוסף, הצבע הלבן- מקנה רוגע ושלווה. וחשוב מאוד, שהמטופלת תרגיש שלווה ונחת במהלך הטיפול. 

אפשר לתת ללקוחה להרגיש כמו מלכה.

ישנם כיסאות פדיקור הדומים במראם לכורסא. מומלץ שלכיסאות אלו תהיה משענת סגורה גם משמאל, וגם מימין. מומלץ שגם תהיה משענת לראש. התוספות הללו, נותנות ללקוחה תחושה מפנקת ביותר, והיא תוכל להרגיש כמו מלכה בזמן הטיפול. אם יש מספיק תקציב ויש מספיק מקום בשטח המכון- מומלץ מאוד לרכוש כיסאות פדיקור, שהן למעשה "מיני כורסא". דרך נוספת לתת ללקוחה להרגיש כמו נסיכה בזמן הפדיקור, היא באמצעות רכישת כסא פדיקור מתכוונן. אפשר שהמעמד עבור הרגליים יהיה מתכוונן ולא הכיסא. חשוב שיהיה אפשר להעלות ולהוריד את הרגליים. הלקוחה תבחר את התנוחה הרצויה של הרגליים, לפי הנוחות שלה. 

האם יש תחתית לכיסא הפדיקור?

בכל כסא פדיקור מקצועי עם סטנד לרגליים, יהיה מרווח. ישנם כיסאות פדיקור משוכללים, אשר במרווח זה יש משטח, שעליו מניחים את אמבטיית הפדיקור. כך, משטח זה חוסך יותר במקום, ומקל על הטיפול. 

כדאי לך להתייעץ לגבי הכיסא עם צוות המכירות.

אחד מהיתרונות שיש ברכישת כיסאות לפדיקור יד ראשונה, הוא האפשרות להתייעץ עם צוות המכירות. ישנו מגוון רחב של כיסאות. לכל מכון יש צורך אחר. הצוות, יידע להתאים לקוסמטיקאית את הכיסא המתאים לה. לפעמים- יומלץ לקוסמטיקאית לקנות כיסא עבודה עם תכונות שונות, וכיסא נוח, מתכוונן, ואיכותי ביותר עבור המטופלת. אולם, אם שטח חדר הטיפול קטן ביותר, ההמלצות לגבי בחירת הכיסא תהיינה שונות. 

בחירת כסא עבודה רחב עם מגירה

כיוון שיש הרבה תנועה ותזוזה של הקוסמטיקאית במהלך הטיפול, כדאי בהחלט לשקול לקנות כיסא רחב. פעמים רבות, הקוסמטיקאית זקוקה לאביזר מסויים במהלך טיפול הפדיקור. כדי שלא תצטרך בכל פעם לקום, פותחו כיסאות עבודה מיוחדים לקוסמטיקאיות, בהם יש ארונית מתחת למושב. וכך, פותחת הקוסמטיקאית את המגירות במהלך העבודה, ונוטלת את הציוד הדרוש, בלי לקום בכל פעם מהכיסא.

יופי סנטר

תפריט

אינסטגרם
פייסבוק
וואטסאפ

לקוחה יקרה שלום

יש לך תהליך הרשמה פתוח לקהילת הקוסמטיקאיות של