logo_150_white

מתי כדאי לקנות ציוד וריהוט יד שנייה למכון קוסמטיקה?

atikah-akhtar-6xlyKFFvufg-unsplash

תוכן עניינים

כאשר פותחים מכון קוסמטיקה, יש הוצאות ראשוניות על ציוד. כאשר יש צורך בקניית מכשירי טיפול יקרים- ההוצאה הראשונית עבור מכון הקוסמטיקה יכולה להיות כבדה. גם ציוד בסיסי כמו שולחן עבודה, כסאות לקוסמטיקאית ולמטופלת ומיטת טיפולים- אינו ציוד זול. איך אפשר לחסוך עשרות אלפי שקלים ברכישת הציוד הראשוני עבור מכון הקוסמטיקה? הדרך המומלצת ביותר, היא רכישת ציוד איכותי ביד שנייה.

מהיכן מגיע המימון לפתיחת מכון הקוסמטיקה?

אחת מהבעיות שעומדות בפני קוסמטיקאיות מתחילות הרוצות לפתוח מכון לקוסמטיקה, היא מציאת מימון לרכישת הציוד. לפעמים, רכישת ריהוט ומכשירים מיד ראשונה עבור פתיחת מכון הקוסמטיקה, יכולה לעלות עשרות אלפי שקלים. מהיכן מגיע המימון? פעמים רבות, תשגנה הקוסמטיקאיות הלוואה בנקאית, הלוואה בערבות המדינה, או הלוואה מקרנות סיוע לעסקים. לא תמיד תוכל ההלוואה לכסות את כל ההוצאות. לכן, רכישת ציוד וריהוט מיד שנייה עבור מכון הקוסמטיקה, תוכל פעמים רבות לקבל כיסוי מלא מההלוואה הניתנת.

דוגמאות לפערי הריהוט והציוד למכון הקוסמטיקה במחירים.

אחד מהמותגים המובילים ביותר של ריהוט למכוני קוסמטיקה, הוא "אלקטרו קנול". כורסאות לפדיקור שלהם מיד ראשונה, יעלו אלפי שקלים. לעומת זאת, כורסאות לפדיקור של "אלקטרו קנול" מיד שנייה, יעלו פחות מאלפיים שקלים. מחירי מיטות טיפוליות של "אלקטרו קנול" מיד ראשונה יקרים מאוד, וחוצים את קו המחיר של 10,000 ₪. לעומת זאת, מחירי אותם מיטות של "אלקטרו קנול" ביד שנייה, יגיעו לאלפי שקלים בלבד, ולפעמים אף למחיר של פחות מ4,000 ₪.

מדוע מחירי מכשירי הטיפול מיד שניה זולים מאוד?

אם חלק מהטיפול במכון הקוסמטיקה כולל טיפול במכשירים אלקטרוניים מיוחדים, עליכן לרכוש את המכשירים המיוחדים. בוודאי תשמנה לב שיש פערים מהותיים בין מחירי מכשירי יד ראשונה, לבין המחירים של מכשירי יד שנייה. הסיבה לכך, היא שעל ציוד משומש המחיר זול יותר. ולכן, גם כאשר השימוש בציוד היה רק פעם אחת בלבד או רק מספר פעמים בודדות, יהיה הבדל משמעותי במחיר בין הציוד המשומש, לבין הציוד החדש.

מיהו היצרן של הציוד לקוסמטיקאיות?

גם כאשר החלטתן לחסוך בהוצאות של רכישת הציוד למכון הקוסמטיקה, ולקנות ריהוט ומכשירי טיפול מיד שנייה, חשוב מאוד לבדוק תמיד מיהו היצרן. רכישת ריהוט יד שניה של יצרן איכותי, הינה השקעה טובה, משום שהריהוט והציוד יחזיק לטווח ארוך. מומלץ לרכוש אך ורק ציוד יד שניה של היצרנים המובילים והאיכותיים ביותר בתחום הריהוט לקוסמטיקאיות.

איזה ציוד למכון הקוסמטיקה כדאי לקנות מיד ראשונה?

ברור שלא את כל הציוד למכון הקוסמטיקה, כדאי לקנות מיד שניה. תכשירים טיפוליים, וציוד לא יקר כמו פינצטה, משייף, ערכת איפור, וציוד טיפולי בסיסי- כדאי לקנות מיד ראשונה. במרבית בתי הספר לקוסמטיקה, מקבלים ערכות עם הציוד הטיפולי הנדרש לתחילת העבודה והלימודים. כאשר מתחילים להרוויח כסף ממטופלות במכון הקוסמטיקה, מכסים את ההוצאה הראשונית על הציוד, ונשאר עודף כסף עבור רכישת ציוד חדש מתכלה עבור הטיפולים הקוסמטיים.

לפעמים ריהוט וציוד לקוסמטיקאית זול עולה בסוף ביוקר!

צריך להבין, שלפעמים על דבר זול משלמים ביוקר. כאשר קונים ריהוט לקוסמטיקאית מיצרן לא איכותי, אפשר לשלם על כך בכאבי גב, ואף בפציעה במקרה של שבירת הכסא, או התפרקות מיטת הטיפולים. וכמובן, בתביעה של המטופלת על הפגיעה שקיבלה כתוצאה מהתפרקות הריהוט. כאשר קונים מכשירים חשמליים טיפוליים מיד שנייה, צריך לשים לב היטב מיהו היצרן. לא תמיד משתלמת  רכישת מכשיר חשמלי טיפולי מיצרן סיני. פעמים רבות, האיכות של המכשירים החשמליים החיקוי הסיני, לא היה טובה. עדיף לרכוש מכשיר חשמלי מיד שנייה במחיר לא זול מדי, אך מיצרן אירופאי איכותי.

לאילו נקודות צריך לשים לב כאשר קונים ריהוט וציוד לקוסמטיקאיות מיד שנייה?

כדי שההשקעה ברכישת ציוד וריהוט לקוסמטיקאיות מיד שנייה תשתלם עבורכן, עליכם לשים לב כמה נקודות במהלך הבירור על המוצר.

  • מדוע המכשיר והריהוט מוצעים למכירה? לפעמים המכשירים והריהוט מיד שנייה איכותיים ביותר, והם מוצעים למכירה רק בגלל סגירת המכון, מעבר, או שדרוג. אך כאשר מוצעים למכירה מכשירים וציוד ממותגים פחות מוכרים, חשוב לשים לב האם הסיבה האמיתית למכירה היא בגלל האיכות.
  • כמה שנים היו הריהוט והציוד בשימוש? גם כאשר קונים ריהוט וציוד לקוסמטיקאיות מיד שנייה, חשוב לשים לב שלא היה בהם שימוש מספר שנים. לא מומלץ לרכוש ריהוט וציוד שהיו בשימוש יותר מכמה חודשים.
  • מה מצב הריהוט והציוד? חשוב לראות את הריהוט לפני הקנייה, ולוודא שאין בו בלאי. כאשר רוכשים מכשיר חשמלי, חשוב לוודא שכל האביזרים הנלווים קיימים, ולא חסר שום אביזר. יש לבקש מהקוסמטיקאית להפעיל את המכשיר, ולוודא שהוא פועל היטב בכל התוכניות.
יופי סנטר

תפריט

אינסטגרם
פייסבוק
וואטסאפ

לקוחה יקרה שלום

יש לך תהליך הרשמה פתוח לקהילת הקוסמטיקאיות של