logo_150_white

קוסמטיקאיות- קבלנה מדריך כיצד לרכוש ציוד מקצועי!

pexels-photo-332046

תוכן עניינים

האם משתלם לנהל מכון קוסמטיקה? כאשר המכון מתנהל בצורה טובה ומקצועית, הקוסמטיקאית מנהלת עסק רווחי. אולם, כמו בכל עסק, ישנם כללים ברורים, כיצד להפוך את מכון הקוסמטיקה לעסק עם רווח יפה כל חודש. תעקבו אחרינו וקבלו טיפים מקצועיים לקניית ריהוט למכון יופי וטיפים לניהול תקציב נכון.

שלב ראשון- מיתוג. תנו שם למכון!

כל עסק צריך להיות ממוקד. כל עסק, צריך להתמקד בנישה מסוימת. לכן, כאשר הקוסמטיקאית מסיימת את לימודיה, עליה לבחור את הנישה בעולם הקוסמטיקה בו היא הכי מומחית, ולהתמקד בנישה זו. את שם העסק והמיתוג, על הקוסמטיקאית ליצור לפי הנישה שבחרה. למשל: אם היא מומחית מאוד בפדיקור ומניקור, המכון יקרא: "מכון לפדיקור ומניקור", והלוגו ומוצרי המותג, יתאימו לשם המכון.

שלב שני- להחליט באיזה ציוד מקצועי תטפלי בתחום שבחרת!

בחרת לך נישה טיפולית? יפה. צעד ראשון. הצעד הבא, הוא להחליט מהו הציוד הייחודי לתחום שבחרת. את הציוד הזה עליך לרכוש. הציוד הזה, יהווה חלק מהמיתוג והפרסום שלך. כלומר- את תפרסמי את עצמך כקוסמטיקאית המטפלת בתחום X, בציוד Y.

אל תשכחי להגדיר לעצמך תקציב!

הגדרת תקציב, היא חלק בלתי נפרד מרכישת ציוד למכון קוסמטיקה. בלי תקציב מוגדר, עלולים להפסיד. עליך להגדיר לעצמך מהו התקציב. כלומר- מהו הסכום העומד לרשותך להשקעה ראשונית במכון. בסכום הזה, תחליטי אילו תכשירי טיפול לרכוש, והאם לרכוש ציוד יד ראשונה או שנייה, וכמה ציוד לרכוש.

איך תדעי איזה ציוד הכרחי עליך לקנות?

כדי שתרכשי את הציוד בצורה הנבונה ביותר, עליך לערוך מחקר. לקרוא היטב על התחום הטיפולי בו בחרת, לערוך סקרי עומק. וכך, תלמדי מהו הציוד ההכרחי הראשוני, ומהו הציוד שתוכלי לרכוש בשלבים המתקדמים יותר. עליך ללמוד גם מה הקהל אוהב. אילו מכשירים יגרמו ללקוחות להגיע, ואילו מכשירי טיפול עלולים להרחיק ממך לקוחות.

בנו תכנית אסטרטגית מוגדרת.

השלב הראשון בבניית האסטרטגיה שלך, היא בניית רשימת הציוד הראשוני. אולם, חשוב שתגבשי רשימה של ציוד אותו תקני בהמשך. חשוב שתקבעי את מספר שלבי הרכישה, ואיזה ציוד תרכשי בכל שלב.

מאיזה יצרן מומלץ לרכוש את המכשירים?

חלק מהאסטרטגיה, צריכה להיות תכנון ההצלחה. כלומר, לצאת מנקודת הנחה שתגענה אליך מטופלות רבות. לכן, מומלץ להשקיע ברכישת מכשיר מיצרן מור ואיכותי, הנחשב לפירמה טובה. השקעה זו מומלצת גם אם המכשיר יקר. הסיבה לכך, היא שכך המכשיר שרכשת יישאר לטווח ארוך, ולא תצטרכי כל כמה שנים להחליף במכשיר חדש.

יופי סנטר

תפריט

אינסטגרם
פייסבוק
וואטסאפ

לקוחה יקרה שלום

יש לך תהליך הרשמה פתוח לקהילת הקוסמטיקאיות של