logo_150_white

המדריך לביצוע טיפול מניקור ביתי!

person-holding-nude-color-nail-polish-2281695

תוכן עניינים

כל הנשים רוצות ציפורניים יפות ומטופחות. אך האם אתן צריכות כל חודש- חודשיים ללכת לטיפול מניקור? לפעמים, אפשר לעשות בבית טיפול מניקור לבד, באמצעות ציוד בסיסי. במהלך הטיפול, גוזזים את הציפורניים ומשייפים, ונפטרים מהעור העודף. לאחר מכן, צובעים את הציפורן. אם אתן מבצעות את טיפול המניקור בצורה נכונה- הטיפול אינו כואב. אבל, אם אתן רוצות טיפול מניקור מקצועי ביותר, או שסתם מתחשק לכן להתפנק- כדאי לכן ללכת לטיפול מניקור מקצועי. קוסמטיקאיות מקצועיות, יבנו לכן ציפורניים יפות בטכניקות שאינכן מכירות.

ציוד הדרוש למניקור ביתי.

איזה ציוד צריך עבור ביצוע מניקור ביתי? כמובן, יש להצטייד בקוצץ ציפורניים מקצועי. בנוסף, תצטרכנה לקנות פצירות מקצועיות. וכמובן- חשוב מאוד לקנות חומרים לניקוי הציפורן. כמובן, תצטרכנה לקנות לק לצביעת הציפורן, ואציטון. מומלץ גם לקנות ג'ל הזנה לציפורן. כמובן, יש להצטייד במברשות קטנות ודקות- המתאימות למריחת חומרים על הציפורן. אם אין לכם ניסיון בביצוע מניקור, מומלץ לכן להצטייד בציוד פשוט, שלא דורש מיומנות גדולה. כאשר אתן בוחרות לק לציפורן, כדאי לכן לרכוש כמה צנצנות של צבעים.

הכנת הציפורן לטיפול מניקור.

לפני שתתחילו במריחת לק הג'ל על הציפורן- עליכם להכין אותה היטב. אם יש על הציפורן לק- עליכם להסיר אותו. כדי להוריד לק מהציפורניים בצורה הנוחה והנעימה ביותר, כדאי להשתמש באציטון עם שמן. לאחר הסרת הלק- מורחים חומר ניקוי מיוחד. לאחר שהסרנו את הלק מהציפורן,יש לגזור את הציפורן. חשוב שלאחר הגזירה, כל הציפורניים יהיו בקו ישר, ובאותו גובה. לאחר גזירת הציפורן, יש לבצע שיוף. בשביל שיוף הציפורן, יש להשתמש בפצירה. ישנם סוגים שונים של פצירות. הסוג המומלץ ביותר לשימוש ביתי, הוא 1200 גריט.

טיפול בעור עודף בציפורן.

עור מיותר שבין האצבע לציפורן, הוא עור עודף. על מנת שיהיה אפשר לקשט את הציפורן בצורה יפה, יש לסלק עור עודף על ידי דחיפה, או על ידי גזירה. כדי לדחוף עור עודף של ציפורן- משתמשים במכשירים מיוחדים. נשים בעלות מיומנות, יכולות להשתמש בדוחף ציפורן מברזל. לעומת זאת, לנשים שאין להם ניסיון, כדאי להשתמש במקל עץ המיועד לדחיפת עור עודף. הטיפול בעור העודף מתחלק ל2 שלבים: דחיפה וניקוי.

אם בחרתן להשתמש המקל העץ- עליכם לדחוף את העור העודף באמצעות החלק החד של המקל. לדוחף המתכת, יש יתרון שהוצרה שלו מתאימה לצורה של ציפורן. אין ספק, שהתוצאה של דחיפת ציפורן באמצעות דוחף מברזל, תהיה טובה ומקצועית יותר. לסיום, מורחים ממיס שומנים סביב אזור החיבור בין העור לציפורן. לאחר מכן, יש לנקות היטב את אזור החיבור מכל שאריות העור העודף.  את שלב הדחיפה, מבצעים באמצעות החלק הרחב של הדוחף. אולם את שלב הניקוי, מבצעים עם החלק החד של הדוחף. אם עדיין נשארו פיסות עור קטנטנות, מומלץ להסירן בעדינות ובזהירות באמצעות קוצץ עור.

צביעת הציפורניים.

לפני שמורחים צבע על הציפורן, יש למרוח שכבת בסיס. כאשר מסיימים לצבוע את השכבה הראשונה של הלק הצבעוני, מחכים שהשכבה תתייבש. רק לאחר שהלק על הציפורן התייבש לגמרי- מורחים את שכבת הלק השנייה. ישנם סוגי לק שמתייבשים מהר מאוד. כך שכאשר מסיימים לצבוע את הציפורן השנייה, כבר הלק על הציפורן הראשונה התייבשה. כדי לשמור על הצבע של הלק, יש למרוח שכבת טופ. באופן כללי, חשוב שהשכבה שאתן מורחות על הציפורן, תהיה דקה. ולכן, יש להשתמש בטכניקות מריחה עדינות ביותר. במהלך הצביעה, יש לצבוע גם את החלק הלבן של הציפורן.

 

יופי סנטר

תפריט

אינסטגרם
פייסבוק
וואטסאפ

לקוחה יקרה שלום

יש לך תהליך הרשמה פתוח לקהילת הקוסמטיקאיות של